Młody inżynier po raz pierwszy wyjechał za granicę w interesach w kwietniu 2021 roku. Po dniu i nocy podróży morskiej w końcu dotarł na tę piękną wyspę. Widząc drzewa i plantacje trzciny cukrowej na całej Dominice oraz czując entuzjazm klientów, poczuł się dość zrelaksowany, zmęczenie długą podróżą minęło, a on z niecierpliwością oczekiwał na przyszłą pracę i życie.
Zobaczył naszą maszynę do zbioru trzciny cukrowej drugiego dnia po przyjeździe. Wówczas łożysko silnika zostało uszkodzone przez samochód transportowy, a kierowca czuł się winny za ten błąd, ponieważ była to już druga kolizja maszyny do trzciny z samochodem transportowym. Jednak jego częste błędy wskazywały, że nie była to wyłącznie jego wina. Inżynier zapytał, co się wydarzyło. Okazało się, że podczas skręcania samochód transportowy znajdował się zawsze po lewej stronie maszyny do trzciny cukrowej. Było to martwe pole widzenia, przez co często dochodziło do kolizji. Aby zapobiec takim wypadkom, inżynier zapisał sugestię ulepszenia na miejscu — instalację kamer w tym miejscu.

Po okresie zbiorów maszyna zaczęła doświadczać problemów z wysoką temperaturą oleju hydraulicznego. Inżynier sprawdził obieg oleju hydraulicznego, a następnie wyczyścił chłodnicę. Choć wysoka temperatura została tymczasowo opanowana, problem powrócił po pewnym czasie pracy maszyny. Przetestował wentylator chłodzący — przepływ powietrza był normalny, ale problem nadal się utrzymywał. Następnie zaczął sprawdzać układ chłodzenia. Podczas pomiaru napięcia odkrył, że cewka zaworu wentylatora chłodzącego była poluzowana; po jej zamocowaniu maszyna zaczęła działać prawidłowo. Patrząc na zebrane pola trzciny cukrowej i uśmiechy rolników, poczuł, że jego praca ma głęboki sens i odczuł nieopisaną satysfakcję.

Aby bezpiecznie dostarczyć użytkownikowi w Dominice pierwszą maszynę do zbioru ryżu i traktor, inżynier najpierw zmontował i skontrolował sprzęt, wypełniając raport inspekcji nowej maszyny. Podczas przekazania sprzętu użytkownikowi sprawdził go zgodnie ze standardowym raportem inspekcji przekazania i raportem szkoleniowym Zoomlion Agricultural Machinery Co., Ltd., a następnie przeszkolił nowego użytkownika w zakresie konserwacji, obsługi oraz przedstawił podstawową budowę maszyny. Po zakończeniu testu nowego sprzętu, jego doskonałe właściwości i wydajność sprawiły, że użytkownik pokazał nam „kciuk w górę”.


Nowa partia akcesoriów dotarła na Dominikę. Jednak ponieważ agent nie miał wcześniejszego doświadczenia z maszynami rolniczymi, nie znał ich wcale. Skorzystaliśmy z okazji, aby pomóc nowym agentom w założeniu systemu zarządzania akcesoriami oraz przeszkolić ich w zakresie podstawowej budowy i funkcjonowania produktów. Korzystając z atlasu produktów oraz rzeczywistych akcesoriów, przedstawiliśmy położenie i funkcję każdego z elementów w maszynie, a następnie inżynier agenta przetłumaczył nazwy wszystkich części na język hiszpański. Choć pracy było dużo, po kilku dniach wiedza agentów o naszych produktach znacząco się poprawiła, a akcesoria zostały pomyślnie wprowadzone do systemu. Agenci także nabrali większej pewności siebie w sprzedaży naszych maszyn rolniczych.
